Q’Assist Helpdesk- Soluția completă și adaptabilă de help-desk

 

Soluția pe platformă Sharepoint a fost dezvoltată, în întregime, de Departamentul de Dezvoltare Aplicații Business al Q'NET și cu ajutorul ei puteți gestiona online solicitările de asistenţă tehnică din organizaţie.

 

Aveți controlul asupra tuturor elementelor unei cereri de asistență tehnică

  • Deschiderea unui tichet de asistență de către orice angajat, din orice locație;
  • Calificarea tichetului și încadrarea lui;
  • Asignarea tichetului către un departament sau un membru al echipei;
  • Urmărirea tichetului și respectarea 'SLA-ului' stabilit;
  • Închiderea tichetului.

Caracteristici ale aplicației

  • accesibilitate – interfață web simplă, creare solicitări prin e-mail, acces WAN și internet;
  • eficiență – multiasignare, coasignare, captură IP, remote assistance integrat, notificări automate;
  • acces la informație – bază de cunoștințe ce include și solicitări soluționate;
  • clasificare solicitări – după stare, prioritate, categorie, apartenență la grup, drepturi individuale;
  • management – centralizat, KPI, rapoarte, SLA;
  • comunicare – e-mail, atașamente, export, print;
  • integrare – Active Directory, LOB app.;
  • platformă – MOSS, MS SQL.

 

 

 

Implementarea aplicației 

Aplicația Q'Assist Helpdesk a fost dezvoltată și implementată pentru OTP Bank, iar Studiu de caz a fost realizat și publicat de Microsoft.

"Prin implementarea unei noi aplicații de help-desk a avut loc îmbunătățirea activității de postare a unui tichet cu 60% pentru end-user. Principalele cauze care au condus la aceasta îmbunătățire au fost: existența unei funcții pentru trimiterea solicitărilor prin intermediul serviciului de e-mail și integrarea cu Active Directory. De asemenea, consider că productivitatea specialiștilor de suport (cei care rezolvă tichete) a crescut cu aproximativ 20%".

Camelia Drenscu
Manager IT, OTP Bank România

 

Prinscreen Q'Assist Helpdesk pentru OTP Bank România- Gestionarea solicitărilor personale și ale subalternilor

     

 

Demonstrație live

Dacă doriți să vedeți exact cum funcționează aplicația Q'Assist Helpdesk, vă stăm la dispoziție pentru demo live. Trebuie doar să ne contactați.

 

Copyright ©2017 QNET.RO
linkedin gplay f

Prin vizitarea și utilizarea site-ului vă exprimați acordul asupra plasării de fișiere "cookies" de către Q'NET INTERNATIONAL.