Q'Assist SMC 365- Soluția pentru Audit, Investigații și Arhivare

 

Q’NET a dezvoltat și implementat aplicația Q’Assist SMC 365 pentru Blue Air. Principalele funcționalități ale aplicației sunt dStocare, Management de conţinut şi Colaborare. Construită pe tehnologie Microsoft Office 365, aplicația poate include: 

  • Structura site-uri pe model Intranet; 
  • Management de conținut; 
  • Soluţie stocare şi arhivare manuale electronice şi norme interne; 
  • Storage Sabloane Formulare; 
  • Soluţie Audit; 
  • Soluţie Investigaţii; 
  • Formular electronic; 
  • Registru unic de documente cu facilităţi de redirecţionare internă multiplă 

 

* Toate cu versionalizare, politici de retenţie, notificări automate, etc. 
Mod de implementare: on cloud. 
Soluţia poate fi customizată extrem de uşor.

 

"... Pe de altă parte, am ales Q'NET pentru că avea experiență în dezvoltarea de soluții pe platforma SharePoint, ne-a demonstrat receptivitate, flexibilitate, răbdare, o bună înțelegere a cerințelor, nu foarte coerent exprimate de noi, și ne-a propus rezolvări rapide și concrete, materializându-le în termenul acordat."

- Ovidiu Dăscălescu

Quality, Security and Safety Director, Blue Air

 

 

Beneficii detaliate

  • Structură de site-uri departamentale și/sau funcționale pe model Intranet cu functionalități asociate de tip Știri, Link-uri, Evenimente, Anunțuri, etc.

  • Stocare de documente scanate sau generate în format electronic,  cu metadate asociate ce permit filtrarea, sortarea, gruparea și căutarea după diverse criterii sau combinații ale acestora;

  • Formulare electronice, cu fluxuri customizabile, cu posibilitate de completare on-line a unor șabloane preexistente definite în conformitate cu documentele utilizate deja pe hârtie;

  • Facilități pentru Managementul de conținut (control acces la documente, fluxuri de routare, control al versiunilor, politici de retenție) al documentelor stocate;

  • Generare, stocare și arhivare manuale electronice și norme interne cu posibilități de editare comună în timp real, aprobare internă, aprobare de către autoritate externă, arhivare automată a versiunilor ieșite din uz;

  • Bibliotecă de Formulare care menține la zi șabloanele de documente ale organizației;

  • Soluție Audit de primă, secundă și terță parte cu generator checklist-uri inclus și facilități de raportare customizată la nivel de audit și neconformitate; Facilități de generare automată a planului de audit;

  • Soluție investigații cu echipă de lucru ce se construiește dinamic, flux de lucru cu aprobare draft și finală a documentației și urmărirea task-urilor alocate membrilor echipei;

  • Registru unic de documente cu facilități de redirecționare internă multiplă;

  • Alerte, notificări automate în cazul unor evenimente.

 

Implementare

Implementarea soluției Q’Assist SMC 365 se face în conformitate cu cerințele specifice ale fiecărui beneficiar.

 

 
Copyright ©2019 QNET.RO
linkedin gplay f

Prin vizitarea și utilizarea site-ului vă exprimați acordul asupra plasării de fișiere "cookies" de către Q'NET INTERNATIONAL.