Q'Assist SMC 365- Soluția pentru Audit, Investigații și Arhivare

 

Q’NET a dezvoltat și implementat aplicația Q’Assist SMC 365 pentru Blue Air. Principalele funcționalități ale aplicației sunt dStocare, Management de conţinut şi Colaborare. Construită pe tehnologie Microsoft Office 365, aplicația poate include: 

  • Structura site-uri pe model Intranet; 
  • Management de conținut; 
  • Soluţie stocare şi arhivare manuale electronice şi norme interne; 
  • Storage Sabloane Formulare; 
  • Soluţie Audit; 
  • Soluţie Investigaţii; 
  • Formular electronic; 
  • Registru unic de documente cu facilităţi de redirecţionare internă multiplă 

 

* Toate cu versionalizare, politici de retenţie, notificări automate, etc. 
Mod de implementare: on cloud. 
Soluţia poate fi customizată extrem de uşor.

 

"... Pe de altă parte, am ales Q'NET pentru că avea experiență în dezvoltarea de soluții pe platforma SharePoint, ne-a demonstrat receptivitate, flexibilitate, răbdare, o bună înțelegere a cerințelor, nu foarte coerent exprimate de noi, și ne-a propus rezolvări rapide și concrete, materializându-le în termenul acordat."

- Ovidiu Dăscălescu

Quality, Security and Safety Director, Blue Air

 

 

Beneficii detaliate

  • Structură de site-uri departamentale și/sau funcționale pe model Intranet cu functionalități asociate de tip Știri, Link-uri, Evenimente, Anunțuri, etc.

  • Stocare de documente scanate sau generate în format electronic,  cu metadate asociate ce permit filtrarea, sortarea, gruparea și căutarea după diverse criterii sau combinații ale acestora;

  • Formulare electronice, cu fluxuri customizabile, cu posibilitate de completare on-line a unor șabloane preexistente definite în conformitate cu documentele utilizate deja pe hârtie;

  • Facilități pentru Managementul de conținut (control acces la documente, fluxuri de routare, control al versiunilor, politici de retenție) al documentelor stocate;

  • Generare, stocare și arhivare manuale electronice și norme interne cu posibilități de editare comună în timp real, aprobare internă, aprobare de către autoritate externă, arhivare automată a versiunilor ieșite din uz;

  • Bibliotecă de Formulare care menține la zi șabloanele de documente ale organizației;

  • Soluție Audit de primă, secundă și terță parte cu generator checklist-uri inclus și facilități de raportare customizată la nivel de audit și neconformitate; Facilități de generare automată a planului de audit;

  • Soluție investigații cu echipă de lucru ce se construiește dinamic, flux de lucru cu aprobare draft și finală a documentației și urmărirea task-urilor alocate membrilor echipei;

  • Registru unic de documente cu facilități de redirecționare internă multiplă;

  • Alerte, notificări automate în cazul unor evenimente.

 

Implementare

Implementarea soluției Q’Assist SMC 365 se face în conformitate cu cerințele specifice ale fiecărui beneficiar.

Dacă doriți să aflați mai multe despre soluția implementată de Q'NET în cadrul Blue Air, vă rugăm să accesați Studiul de caz realizat și publicat de Microsoft sau să vizualizați testimonialul video Blue Air.

 

 
Copyright ©2017 QNET.RO
linkedin gplay f

Prin vizitarea și utilizarea site-ului vă exprimați acordul asupra plasării de fișiere "cookies" de către Q'NET INTERNATIONAL.