Implementarea Aplicației Formulare OTP Bank
 
 

"Aproximativ 50% din munca operatorilor constă în verificarea drepturilor. Procesul a devenit automat, datele se extrag acum automat, iar munca acelor oameni a fost mult simplificată. A fost cel mai mare câștig, având în vedere faptul că această fișă putea însemna chiar și două zile de muncă pentru efectuarea ei, acum înseamnă un minut. Plus că la realizarea manuală, erorile veneau de la sine".

- Camelia Drenscu
Manager IT, OTP Bank România

 

Organizația

OTP Bank Romania este parte a OTP Group și deține în prezent 106 unități, poziționându-se ca o bancă ce oferă servicii financiare de o foarte bună calitate.
 

 

Situația inițială

Nevoia unei soluții electronice de procesare a formularelor de drepturi în aplicațiile IT.
 

 

Soluția: Dezvoltarea unor soluții, de la zero, pe tehnologie SharePoint

 

Beneficiile obținute

Primul beneficiu al implementării soluției de formulare electronice a fost scăderea costurilor, deoarece s-au eliminat cheltuielile de curierat și alte cheltuieli conexe (cu hârtia, cu fax-ul etc.).

In al doilea rând, au scăzut timpii de procesare a drepturilor aferente formularelor, de la 24 la 12 ore. In plus, există o arhivă electronică a tuturor drepturilor pe aplicații și un portofoliu la nivel client intern (angajat OTP Bank Romania), reprezentat de toate acțiunile angajatului.      

Aplicația aferentă formularelor de modificare și verificare periodică a drepturilor de acces la resurse este integrată cu aplicația core banking. 

 

Studiul de caz complet (pdf)

Studiul de caz postat de Microsoft

 
Copyright ©2017 QNET.RO
linkedin gplay f

Prin vizitarea și utilizarea site-ului vă exprimați acordul asupra plasării de fișiere "cookies" de către Q'NET INTERNATIONAL.