Implementarea Aplicației Help Desk OTP Bank

 

"Prin implementarea unei noi aplicații de help-desk a avut loc îmbunătățirea activității de postare a unui tichet cu 60% pentru end-user. Principalele cauze care au condus la aceasta îmbunătățire au fost: existența unei funcții pentru trimiterea solicitărilor prin intermediul serviciului de e-mail și integrarea cu Active Directory. De asemenea, consider că productivitatea specialiștilor de suport (cei care rezolvă tichete) a crescut cu aproximativ 20%".

- Camelia Drenscu
Manager IT, OTP Bank România

Organizația

OTP Bank Romania este parte a OTP Group și deține în prezent 106 unități, poziționându-se ca o bancă ce oferă servicii financiare de o foarte bună calitate.

 

Situația inițială

Lipsa unei soluții complete și adaptabile de help desk.

 

Soluția: Dezvoltarea unei soluții, de la zero, pe tehnologie SharePoint

Beneficiile obținute

Modulul de help desk dispune de o interfață prietenoasă cu utilizatorul. Cu doar un click pe opțiunea de tichet nou se generează o cerere de asistență tehnică în care datele despre inițiator sunt completate automat ca urmare a integrării sistemului cu Active Directory și bazele de date ale aplicațiilor LOB (Line Of Business). Inițiatorul cererii va completa doar campurile de subiect și conținut ale tichetului.

O altă facilitate dorită a fost ca atunci când apare o problemă la nivel de unitate teritorială, aceasta să fie postată pe e-mail, având în vedere că utilizatorii sunt destul de familiarizați cu e-mailul. Astfel, dispare problema ocupării inutile a timpului.

 

Studiul de caz complet (pdf)

Studiul de caz postat de Microsoft

Copyright ©2017 QNET.RO
linkedin gplay f

Prin vizitarea și utilizarea site-ului vă exprimați acordul asupra plasării de fișiere "cookies" de către Q'NET INTERNATIONAL.