Avenir Telecom își consolidează activitatea în România cu ajutorul Microsoft Dynamics NAV
 
 
"Proiectul de implementare a Microsoft Dynamics NAV, prin funcționalitățile standard și prin customizările făcute de Q'NET INTERNATIONAL, a reușit să acopere într-un procent de 90% nevoile Avenir Telecom. Ne-am atins obiectivele inițiale și am obținut beneficii la toate nivelele de activitate".
 
                                           - Eugen Cerchez
IT Manager, Avenir Telecom

 

Organizația

Avenir Telecom are peste 3000 de angajați, este activă în șase țări (Franța, Marea Britanie, Spania, România, Portugalia și Bulgaria) și este listată la Bursa din Paris.

Compania a intrat pe piața locala în 2004 prin achiziția companiei GlobalNet înființată în 1998, primul importator de telefoane mobile din România.

 

Situația

In cadrul Avenir Telecom se folosea o aplicație de gestiune întreținută de un departament intern care derula și activitățile de analiză și dezvoltare. Se simțea o lipsă acută a instrumentelor de raportare necesare managerilor, atât la nivel de flexibilitate și rapiditate în obținere, cât și de consistență.

 

Soluția: Microsoft Dynamics NAV

 

Beneficiile obținute

fidelizarea clienților prin îmbunătățirea politicii de discount;
imagine clară și control deplin al activității prin existența unui număr mare de rapoarte manageriale;
optimizarea stocurilor prin interfațarea dintre aplicația de retail și modului de gestiune din ERP;
urmărirea produselor pe întreg ciclul: import, depozitare, vânzare, service;
eliminarea erorilor de gestiune;
raportare automată către sediul central pe baza accesului prin VPN la serverul de raportare;
simplificarea activității de audit intern.

 

Studiul de caz complet (pdf)

 

Copyright ©2017 QNET.RO
linkedin gplay f

Prin vizitarea și utilizarea site-ului vă exprimați acordul asupra plasării de fișiere "cookies" de către Q'NET INTERNATIONAL.