Q’Assist Formulare
Soluția software care modifică curba costurilor
Dezvoltată cu scopul precis de a reducere consumul de hârtie și timp, aplicația Q'Assist Formulare înlocuiește variantele din hârtie a formularelor (de ex: Formular concediu, Fișă evaluare angajat, Delegație, Formular acordare drepturi etc.) cu variantele lor în format electronic.
Principalele beneficii
- îmbunătăţirea nivelului de colaborare între angajaţi;
- accesul nemijlocit şi rapid la informaţie, indiferent de locaţia fizică a utilizatorului;
- reducerea semnificativă a cheltuielilor legate de distribuţia, tipărirea şi stocarea documentelor;
- reducerea riscurilor de pierdere sau deteriorare a documentelor;
- arhivarea electronică a datelor şi identificarea rapidă a acestora;
- controlul accesului la informaţie în funcţie de permisiunile şi nivelele de audienţă, specifice fiecărui utilizator sau grup de utilizatori.
Implementarea Formularului de Concediu online
Soluția a fost implementată și dezvoltată pentru Blue Air și OTP Bank, iar referințele sunt foarte bune.
"Aproximativ 50% din munca operatorilor constă în verificarea drepturilor. Procesul a devenit automat, datele se extrag acum automat, iar munca acelor oameni a fost mult simplificată. A fost cel mai mare câștig, având în vedere faptul că această fișă putea însemna chiar și două zile de muncă pentru efectuarea ei, acum înseamnă un minut. Plus că la realizarea manuală, erorile veneau de la sine".
Demonstrație live
Dacă doriți să vedeți cum v-ar ajuta aplicația Q'Assist Formulare să modificați curba costurilor, dându-i un sens descendent, vă stăm la dispoziție acolo și atunci când doriți dumneavoastră.
Mai mult, dacă luați în calcul modificarea unui formular din cadrul companiei din format fizic în format online, contactați-ne pentru o discuție. Vă putem ajuta.