Q'Assist SMC 365
Soluția software pentru Audit, Investigații și Arhivare
Q’NET a dezvoltat și implementat aplicația Q’Assist SMC 365 pentru Blue Air. Principalele funcționalități ale aplicației sunt de Stocare, Management de conţinut şi Colaborare. Construită pe tehnologie Microsoft 365, aplicația poate include:
- Structura site-uri pe model Intranet;
- Management de conținut;
- Soluţie stocare şi arhivare manuale electronice şi norme interne;
- Storage Sabloane Formulare;
- Soluţie Audit;
- Soluţie Investigaţii;
- Formular electronic;
- Registru unic de documente cu facilităţi de redirecţionare internă multiplă
* Toate cu versionalizare, politici de retenţie, notificări automate, etc.
Mod de implementare: on cloud. Soluţia poate fi customizată extrem de uşor.
"... Pe de altă parte, am ales Q'NET pentru că avea experiență în dezvoltarea de soluții pe platforma SharePoint, ne-a demonstrat receptivitate, flexibilitate, răbdare, o bună înțelegere a cerințelor, nu foarte coerent exprimate de noi, și ne-a propus rezolvări rapide și concrete, materializându-le în termenul acordat."
- Ovidiu Dăscălescu
Quality, Security and Safety Director, Blue Air
Beneficii detaliate
-
Structură de site-uri departamentale și/sau funcționale pe model Intranet cu functionalități asociate de tip Știri, Link-uri, Evenimente, Anunțuri, etc.
-
Stocare de documente scanate sau generate în format electronic, cu metadate asociate ce permit filtrarea, sortarea, gruparea și căutarea după diverse criterii sau combinații ale acestora;
-
Formulare electronice, cu fluxuri customizabile, cu posibilitate de completare on-line a unor șabloane preexistente definite în conformitate cu documentele utilizate deja pe hârtie;
-
Facilități pentru Managementul de conținut (control acces la documente, fluxuri de routare, control al versiunilor, politici de retenție) al documentelor stocate;
-
Generare, stocare și arhivare manuale electronice și norme interne cu posibilități de editare comună în timp real, aprobare internă, aprobare de către autoritate externă, arhivare automată a versiunilor ieșite din uz;
-
Bibliotecă de Formulare care menține la zi șabloanele de documente ale organizației;
-
Soluție Audit de primă, secundă și terță parte cu generator checklist-uri inclus și facilități de raportare customizată la nivel de audit și neconformitate; Facilități de generare automată a planului de audit;
-
Soluție investigații cu echipă de lucru ce se construiește dinamic, flux de lucru cu aprobare draft și finală a documentației și urmărirea task-urilor alocate membrilor echipei;
-
Registru unic de documente cu facilități de redirecționare internă multiplă;
-
Alerte, notificări automate în cazul unor evenimente.
Implementare
Implementarea soluției Q’Assist SMC 365 se face în conformitate cu cerințele specifice ale fiecărui beneficiar.