Verificaţi Starea Echipamentului dvs. aflat în Service!
Aveţi un echipament IT în Service-ul Q'NET şi doriţi să aflaţi în ce stadiu este reparaţia?
Simplu, rapid, la îndemână
Trimiteţi un email la adresa service.report@qnet.ro având ca subiect seria echipamentului fără spaţii sau alte caractere.
Aflaţi instant în ce stadiu este reparaţia echipamentului dumneavoastră.
Trimiteţi câte un email ori de câte ori doriţi să aflaţi informaţii noi despre echipamentul dvs. aflat în Service.
Atenţie! Dacă aveţi mai multe echipamente IT pentru care doriţi să aflaţi în ce stadiu este reparaţia, va fi necesar să trimiteţi câte un email pentru fiecare echipament.
Verificați garanția produsului dumneavoastră
Produse HP Inc: Laptop-uri, Tablete, Desktop-uri, Imprimante, Consumabile Imprimante, Monitoare și Accesorii, Soluții Business.
Doar pentru garanția produselor HP Inc.
Produse Hewlett-Packard Enterprise: Servere, Storage, Switch-uri.
Doar pentru garanția produselor Hewlett-Packard Enterprise.
Vă răspundem în aceeași zi
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la adresa: dispecer@qnet.ro