Extensia Garanției - Beneficii Majore cu Efort Minim
Dacă doriți să extindeți garanția echipamentului dumneavoastră deja achiziționat, a unui echipament ce urmează a fi achiziționat sau doriți să faceți ugrade la un serviciu de suport, suntem aici pentru a vă ajuta.
Extensie garanție echipament în curs de achiziție
Orice echipament IT are un termen de garanție stabilit de producător ( de la 1 an la 3 ani).
Dacă ați consultat Catalogul Produselor IT și v-ați decis la un echipament IT, iar acesta are ca termen de garanție 2 ani, puteți face o extensie de garanție pentru a avea siguranța că vă veți bucura mai mult timp de tehnologia în care ați investit.
Extensie garanție echipament deja achiziționat
Echipamentele deja achiziționate (laptop-uri, imprimante etc.) pe care compania dumneavoastră le folosește de o perioadă relativ scurtă de timp pot beneficia de o extindere de garanție.
Atenție! Pentru detalii exacte, ce țin de fiecare producător și echipament, vă rugăm să ne contactați.
Upgrade serviciu de suport
Dacă ați achiziționat inițial un serviciu de suport ( ex: HP Monitor 3 ani Next Business day on-site response, HW support) care în prezent nu mai corespunde necesităților de business, puteți face un upgrade ( ex: HP Monitor 3 ani 4 ore on-site response, HW support).
Contactați-ne pentru detalii și vom găsi soluția potrivită la nevoile companiei dumneavoastră.
Aflați mai multe despre HP Care Pack Services: