Servicii IT hardware și software la îndemână

 

Pe lângă resursele umane, echipamentele IT reprezintă resurse de bază ale companiei. Modul în care acestea funcționează influenţează direct productivitatea, promptitudinea şi în final, rezultatele companiei dumneavoastră.

Dacă infrastructura software nu este actualizată, există riscuri serioase de securitate ce au impact rapid și direct asupra funcționalității companiei. 

Dacă infrastructura hardware nu este adaptată corect numărului de angajați, activității curente sau de extindere a companiei, vor apărea costuri mari și nejustificabile.

Folosește serviciile noastre cu încredere! 

 

Inainte de achiziție

​Consultarea unui specialist cu experiență înainte de a achiziționa infrastructură hardware și/sau software salvează mulți bani și timp.

Dacă sunteți convinși că avem dreptate, apelați la serviciile noastre de logistică ce presupun:

  1. Audit infrastructură hardware (evaluare grad de uzură al echipamentelor IT);
  2. Identificarea şi demontarea echipamentelor neutilizate;
  3. Impachetarea şi etichetarea echipamentelor IT;
  4. Transportul echipamentelor în locaţia indicată de client în vederea depozitării sau a reciclării - ulterior achiziției de echipamente noi.
  5. Asigurarea documentaţiei necesare procesului de reciclare.

 

Imediat după achiziție

Odată cu vânzarea de infrastructură hardware și software asigurăm, la cerere, servicii IT specifice.

Implementăm soluţii la cheie ce includ echipamente hardware, sisteme de operare şi soluţii de securitate.

Pentru segmentul enterprise asigurăm suport pentru migrarea sistemelor de operare şi a aplicaţiilor. Prin echipa noastră de ingineri certificați, vă garantăm simplificarea eforturilor de migrare şi minimizarea impactului asupra desfaşurării activităţii în compania dumneavoastră.

 

Servicii post-achiziție

Cu un număr de peste 8000 de intervenţii pe an, asigurăm service şi suport în garanţie şi post garanţie pentru servere, PC-uri, notebook-uri, imprimante și proiectoare.

Având la bază competenţele inginerilor noştri, vă asigurăm asistenţă tehnică conform termenelor standard de service ale marilor producători, cât şi asistenţă tehnică proactivă la sediul dumneavoastră 24h/7 într-un timp garantat de 2 ore, 4 ore, 6 ore sau 24 ore, în urma încheierii unui contract de service.


Stocul de piese de schimb este completat în permanenţă, în funcţie de necesităţile dumneavoastră!

 

Copyright ©2025 QNET.RO
linkedin